Top-ads

CHP'de referandum sonrası sürpriz görüşme

By | Leave a Comment
TBMM'de bir araya gelen CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ve Baykal toplantı sonrası açıklama yaptılar

Eski CHP lideri Deniz Baykal, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile yaptığı görüşmenin ardından açıklama yaptı. Baykal, şunları söyledi:

"O zamandan bu yana yaşanan önemli gelişmeler var. Referandum süreci tamamlandı. Sayın Genel Başkan yurtdışında bazı temaslar yaptı, Türkiye'de yeni önemli siyasi süreçler işliyor. Bütün bunları kavrayan bir değerlendirme yaptık. Çok yararlı oldu, güzel bir görüşmeydi. Hasret giderdik.

Ben çok memnunum. Sayın Genel Başkan'a yapacağı çalışmalarda başarılar diliyorum. Hepimiz CHP'ye destek verme, başarısına katkıda bulunma durumundayız. Bu anlayışımızı bir kez daha ifade ettik."

Baykal, basın mensuplarının sorularını ise cevaplamadı.

Kılıçdaroğlu ise, 'güzel ve verimli' bir görüşme gerçekleştirdiklerini ifade ederek, "İzlenimlerimi aktardım. Kamuoyuna yansımayan yurt içinde edindiğimiz bazı bilgiler vardı o bilgileri önceki Sayın Genel Başkanımıza aktardım. Güzel, verimli bir görüşme oldu. Referandum sonucunu değerlendirdik. Bizim yaptığımız bazı çalışmalar vardı o çalışmaları değerlendirdik" diye konuştu.

Baykal, Meclis'teki çalışma odasına geçişinde bu sefer kameralara görüşmeyi değerlendirdi. Görüşmede, Kılıçdaroğlu ile kapsamlı bir değerlendirme fırsatı bulduklarını yineleyen Baykal, şöyle devam etti:

"Bildiğiniz gibi Antalya mitingi sırasında bir araya gelebilmiştik. O zamandan bu yana, yaşanan önemli gelişmeler var. Referandum süreci tamamlandı. Sayın Genel Başkan yurtdışında bazı temaslar yaptı. Türkiye'de yeni önemli siyasi süreçler işliyor. Bütün bunları kavrayan bir değerlendirme yaptık. Çok yararlı oldu. Güzel bir görüşmeydi. Hasret giderdik bir ölçüde. Ben çok memnunum. Sayın Genel Başkana yapacağı çalışmalarda başarılar diliyorum. Hepimiz CHP'ye destek verme, başarısına katkı da bulunma durumundayız. Bu anlayışımızı bir kez daha ifade ettik."

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.