Top-ads

Annem annem!

By | Leave a Comment
Quaresma fizik olarak değil belki ama psikolojik olarak hazır.

Tedavisine Portekiz’de devam edilen Ricardo Quaresma, ailesiyle görüşmesinin ardından Schuster ve Mete Düren’i aradı “Annemi gördüm çok mutlu oldum. Sahalara erken dönebilirim” dedi.

Rapid Wien maçında sakatlanan ve sağ arka adalesinde kısmi yırtık tespit edilen Portekizli oyuncunun yaklaşık 1 ay sahalardan uzak kalacağı açıklanmıştı. Sakatlara dün de Guti eklenirken tedavi için ülkesine giden Q7’den gelen telefon moralleri yerine getirdi. Yönetim ve teknik heyetten izin alıp giden, Portekiz Milli Takımı’nın doktorlarına da görünen Quaresma’nın Schuster ve Mete Düren’i arayıp “Annemi gördüm çok mutlu oldum. Şu anda çok iyi durumdayım ve tedavim sürüyor. Ailemi görmek beni inanılmaz mutlu etti. Beklenilen süreden erken dönebilirim. Porto maçında (21 Ekim) oynamak istiyorum” dedi. Oyuncunun bu sözlerinden dolayı çok mutlu olan Düren ve Schuster ise Quaresma’nın moral motivasyondan ziyade fiziki durumunun önemine vurgu yaptı.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.