Top-ads

Beyaz'dan ayrılık açıklaması

By | Leave a Comment
Beyaz, Tanem Sivar'la ilişkisinin ardından konuşmayı ayıp buluyor

Ege Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nin davetlisi olarak geldiği İzmir'de diş hekimleriyle ‘dişe dokunur sohbetler’ yapan şovmen Beyazıt Öztürk, toplantının ardından basın mensuplarının Tanem Sivar'la ilgili sorularını yanıtladı. Ayrılığın nedeni soruları üzerine Beyaz, “Sizin bir ilişkiniz olduğunda tüm mahalleye anlatıyor musunuz? Ünlü ya da ünsüz olmak önemli değil, insanız. Bir insanın özelini her tarafa ‘şundan bitti, şöyle oldu, böyle oldu’ diye anlatması ayıp birşey gibi geliyor bana. Ben öyle gördüm en azından. Biz yaşadık, biz bitirdik. Bu bizim içimizde olan bir şey ama çok iyi arkadaşız, dostuz, hiçbir sıkıntımız yok. Gerekli açıklamayı yaptık. Çok merak eden varsa bilinmesi gereken bir şeyse ‘iyi arkadaştık arkadaşlığımızı kaybetmemek için ayrıldık. Bunun dışında yapacağımız bir açıklama gündemi yorar. Çok önemli konular var. Onların arasında benim açıklamamın gazeteye girmesi beni çok utandırır. Önemli açıklamaların yanında benimki kötü durur, hoş olmaz” dedi.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.