Top-ads

Biz yaşadık, biz bitirdik

By | Leave a Comment

Şovmen Beyazıt Öztürk, Tanem Sivar ayrılığıyla ilgili açıklama yapmaktan kaçınırken, "Bir insanın özelini her tarafta 'Şundan bitti, şöyle oldu, böyle oldu' diye anlatması ayıp bir şey gibi geliyor bana. Ben öyle gördüm en azından. Biz yaşadık biz bitirdik" dedi. (Elif DEMİRCİ-Kamera: Hakan GÜNGÖRDÜ /DHA)Yüklemek için tıklayınız!!!

Şovmen Beyazıt Öztürk, Tanem Sivar ayrılığıyla ilgili açıklama yapmaktan kaçınırken, "Bir insanın özelini her tarafta 'Şundan bitti, şöyle oldu, böyle oldu' diye anlatması ayıp bir şey gibi geliyor bana. Ben öyle gördüm en azından. Biz yaşadık biz bitirdik" dedi. (Elif DEMİRCİ-Kamera: Hakan GÜNGÖRDÜ /DHA)
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.