Top-ads

En sert rolüm Gülizar

By | Leave a Comment
Doğa Rutkay, “Pak Panter” filmiyle sinema seyircisinin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. 12 Kasım’da vizyona girecek filmde Azerbaycanlı istihbarat elemanı Gülizar’ı canlandıran Rutkay, rolü için “Bugüne kadar oynadığım en sert rol” diyor.

*“Pak Panter”, önümüzdeki ay vizyona girecek. Sizi filmde Gülizar rolünde izleyeceğiz değil mi?  

- Evet, ben Gülizar’ı canlandırdım. Gülizar, Rusya’da ve Türkiye’de de yaşamış Azerbaycanlı bir istihbarat elemanı. Acılarla dolu bir çocukluk geçirmiş. Ailesini kaybettiği için gülmeyi unutmuş. Kendine göre bir savunma mekanizması oluşturmuş, ciddi ve tavırlı bir kadın. Silah kullanmanın ve adam öldürmenin de getirdiği bir ciddiyet var üzerinde. Gülizar için bugüne kadar oynadığım en sert rol diyebilirim.

*Sizin gibi gülmeye alışkın bir oyuncu için, gülümsemeyi unutmuş bir karakteri canlandırmak zor olmadı mı?

- Çok zor oldu. Çünkü ben gülmeyi seven, çok kahkaha atan, sürekli espri yapan, hafif fırlama bir tipim. Çekimlerde “3-2-1 motor!” dendiği zaman yönetmen beni sürekli “Gülme, gül-me!” diye uyarıyordu. Ufuk’la oynadığım için hep bir tebessüm oluyordu suratımda çünkü. Yönetmenimiz de hep “Kaşların çatık olacak” diyordu. O anlamda zorlandım...

MORFİNLERLE  AYAKTA DURDUM  

*Filmde Rusça konuşmuşsunuz, bunun için ders aldınız mı?

- Lidya adında bir Rus hocam vardı, sette onunla beraber çalışıyorduk. Sahne öncesinde repliklerimi kulağıma tekrar tekrar söylüyordu, ben de ezberleyip kayıt esnasında konuşuyordum.

*“Pak Panter” sizi oldukça zorlayan bir çalışma olmuş sanırım, çekimler sırasında omuz bağlarınız yırtılmış...

- Beni fiziksel açıdan zorlayan bir film oldu. Silahlarla koşup atlarken ters bir hareket yapmışım, o yüzden omzumdaki bağlar yırtıldı. Bu sorun çıkınca da morfinlerle ayakta durdum.

*Daha önce hiç silah kullanmış mıydınız?

- Filmden önce arkadaşlarım beni atış yapmaya götürdü. Söylediklerine göre içgüdüsel olarak doğru bir silah kullanma tarzım varmış, o da nereden geliyor bilmiyorum. Oyunculuk açısından gerekli performansı gösterdiğimi düşünüyorum, elimden geleni yaptım.

FİLMİN SÜRPRİZ  SAHNESİNDE AŞK VAR

*Bu kadar aksiyon arasında aşk da var mı filmde?

- Evet, var. O da filmin sürpriz sahnesi.

*“Pak Panter”in devamı çekilecek mi?

- Evet, filmin seri olması düşünülüyor.

*“James Bond” filmlerine rakip olur mu sizce?

- Ay keşke olsa! Eğer olursa, Ufuk Özkan ve Metin Zakoğlu’nun serileri olacak.

*Siz oynamayacak mısınız devam filmlerinde?

- Senaryo gerektirirse seve seve oynarım, neden olmasın!

*Film, Kurban Bayramı’nda gösterime girecek, sinemaseverlere söylemek istediğiniz bir şey var mı?

- Filmde iki samimi ve sıcak komedyen var. Metin’i ve Ufuk’u izlemelerini gerçekten çok isterim.

*Peki ya sizi izlemek için gelmesinler mi? Kendinizi geri planda bıraktınız...

- Sevenlerim zaten beni takip ederler ama haklarını vermek gerek, bu onların filmidir.

AŞK HAYATIM KIŞ UYKUSUNDA

*Şu sıralar iş aşkınız ön planda gibi görünüyor. Birlikte olduğunuz birisi yok mu?

- Aşk hayatım şu anda kış uykusunda. Gerçekten çok fazla çalışıyorum. Şu anda yapmak istediğim birçok şey var, hedefim çok. Uzun zamandır kendime zaman ayıramamıştım, kendimle ilgili birçok şeyi arka plana atmıştım. Şimdi ıskaladığım şeyleri hayata geçirmeye çalışıyorum. Eğer bu sırada bana eşlik edecek biri olursa ne mutlu bana! Ama olsun diye de bir çabam hiçbir zaman olmadı...

BABAMLA TALK - SHOW YAPABİLİRİZ

*Şu sıralar iş aşkınız ön planda gibi görünüyor. Birlikte olduğunuz birisi yok mu?

- Aşk hayatım şu anda kış uykusunda. Gerçekten çok fazla çalışıyorum. Şu anda yapmak istediğim birçok şey var, hedefim çok. Uzun zamandır kendime zaman ayıramamıştım, kendimle ilgili birçok şeyi arka plana atmıştım. Şimdi ıskaladığım şeyleri hayata geçirmeye çalışıyorum. Eğer bu sırada bana eşlik edecek biri olursa ne mutlu bana! Ama olsun diye de bir çabam hiçbir zaman olmadı...

DUBLÖR İSTEMEDİK

Ufuk Özkan, Metin Zakoğlu ve ben, dublörler sette 24 saat hazır olmasına rağmen dublörsüz oynadık. Çoğu zaman Ufuk’un gözü döndü, “Ben dublör istemiyorum” dedi. Çok zorlu sahnelerde oynadı, tırın altına girdi mesela. Ben de silah atışlarında ve kavga ettiğim sahnelerde kendim oynamayı tercih ettim.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.