Top-ads

Gelin arabasını çekiciye bindirip, şehri turladı

By | Leave a Comment
Bursa'da Yaşar Sönmez isimli genç, evlendiği kız için çekici tuttu. Düğün arabasını çekiciye yükleyerek şehir turu atan çift, ilginç bir evliliğe imza attı.

BURSA - İHA - Bursa'da Yaşar Sönmez isimli genç, evlendiği kız için çekici tuttu. Düğün arabasını çekiciye yükleyerek şehir turu atan çift, ilginç bir evliliğe imza attı.

Bursa'nın Bağlarbaşı Mahallesi'nde ikamet eden 7 yıllık Makine Teknisyeni Yaşar Sönmez (23), 2 yıl önce kuzeni sayesinde tanıştığı Havva Sönmez'e (22) aşık oldu.

Birbirlerini seven iki genç, evlenmeye karar verdi. Yaşar Sönmez, genç kıza götürdüğü nikah dairesinde evlilik teklif etti. Ortaklaşa alınan kararın ardından çift düğün hazırlıklarına başladı. Geçen sene sözlenen ve 2010 Haziran ayında nikah yapan çift, geçtiğimiz günlerde dünyaevine girmenin mutluluğunu yaşadı.

ÇEKİCİYLE ŞEHİR TURU ATTI
Yaşar Sönmez, sevdiği kız için ilginç bir düğün düzenledi. Gelin evinde gelin arabasını çekiciye yükleyen Sönmez, eşiyle araçla şehir turu attı.

Konvoy eşliğinde çekicinin üzerinde sokak sokak gezen gelin ve damada çevredeki vatandaşlar alkışlarla destek verdi. Damat Sönmez, eşini canından çok sevdiğini belirterek, bu düğünün unutulmaması için çekici kiraladığını söyledi. Sönmez, "Benim sevdiğim kız herkesten farklı. Onu çok seviyorum. Benim düğünüm aynı olmamalıydı. Bu yüzden ilginç bir evliliğe imza attım. Sevdiğim kızla hayatımı birleştirdiğim için mutluyum" dedi.

Düğün aracının arkasına 'Bursa'nın en güzel kızını ben aldım' yazdıran damat, evlerine geldikleri zaman arkadaşlarıyla halay çekti.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.