Top-ads

Gözyaşına ceza

By | Leave a Comment
Adnan Polat, gündeme bomba gibi düşen açıklamalar yaparken ağlayan Arda’ya ayrıcalık yapamayacaklarını belirtti. Milli yıldıza yaklaşık 10 bin Euro’luk bir fatura kesilecek.

HAKKINDA yapılan haberlere isyan eden Galatasaray Kaptanı Arda Turan’a, başkanı Adnan Polat da destek verirken, cezadan kurtuluşunun olmadığını söyledi. Polat, sakatlığı sonrası kendisi için yapılan bazı değerlendirmeleri röportaj vererek sert bir dille eleştiren kaptanlarına üzülerek de olsa kurallar gereği ceza vereceklerini söyledi.CNBC-e televizyonuna açıklamalarda bulunan Polat, “Kalbimiz kan ağlayarak uygulayacağız ama Arda’ya ceza vereceğiz. Galatasaray’da çifte standarda yer yoktur” derken, “Arda yüzde 100 haklı. Arda’nın yerinde demir olsa şimdi erimişti. Söyledikleri ağır ama bunu spor medyasında hak edenler var. Ben Arda’ya inanıyorum” ifadelerini kullandı.

En büyük yetenek

Arda Turan’ın Galatasaray’da genç yaşta kaptan yapılmasını belki içine sindiremeyenler olduğunu kaydeden Polat, “Bu kadar genç bir yeteneği harcamak için elimizden geleni yapıyoruz. Bana kimse başka Arda gösteremez. Son yıllarda yetişmiş en büyük yetenek. Arda bunun üstesinden gelir. Arda’nın her zaman arkasında oldum. Bazı insanlar spor medyasının mensubu olduğunu düşünüyorlar ama herkes hakkında konuşuyorlar. İnanıyorum kamuoyu bu kişileri tasfiye edecektir” diye konuştu. Bu hafta toplanacak G.Saray Yönetimi’nin kaptanlarına yaklaşık 10 bin Euro’luk bir ceza vermesi bekleniyor.

Arda, Mesut’tan daha iyi futbolcu

POLAT, son günlerde Arda’nın, Mesut Özil ile kıyaslanmasıyla ilgili de çarpıcı açıklamalar yaptı. G.Saray Başkanı, “Arda’nın, Mesut’tan iyi yerlere geleceğine biliyorum. Mesut’tan çok daha yetenekli. Lütfen, herkes Arda’yı formasıyla başbaşa bıraksın. Futboluyla konuşulsun, özel hayatına girilmesin. Genç kaptanımızı çok yoruyorlar. Biz ise onu sağlıklı tutmaya çalışıyoruz” dedi. Muhalefetin önde gelen isimlerinden Adnan Öztürk’ün, geçen günlerde basın toplantısı düzenleyerek olağanüstü kongre çağrısı yapmasına da değinen Polat, “G.Saray’ın geleneğinde erken seçim istemek yoktur” dedi.

Aziz Bey’e teşekkür ediyorum

GALATASARAY Başkanı Adnan Polat, Arda Turan’a destek veren Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım için de “Kendisiyle telefonda konuştum. Normal bir spor adamının duruşunu sergilemiş Aziz Yıldırım. Arda’ya o da bizim gibi destek verdi, örnek oldu. Kendisine çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.