Top-ads

Hayrünnisa Hanım’la ikizleri konuştuk

By | Leave a Comment
Önceki gün Mardin’de Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve eşi Hayrünnisa Gül ile bir araya gelen Gülben Ergen, “First Lady ikizleri sordu” dedi.

GÜLBEN Ergen ile Çankaya Köşkü arasında Cumhuriyet resepsiyonu daveti nedeniyle yaşanan sıkıntı önceki gün Mardin’de sona erdi. Milli Eğitim Bakanlığı’yla birlikte yürüttüğü “Çocuklar Gülsün Diye” projesi kapsamında eğitime verdiği destekten dolayı Mardin’de Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün elinden ödül alan Ergen, şunları söyledi: “Çok mutlu oldum. Sayın Cumhurbaşkanı beni tebrik etti. Aldığım ödülün çok önemli olduğunu vurguladı. Özellikle eğitime teşvik edici katkılarımın devam etmesini istedi. Bu davranışımın, örnek olacağını söyledi. Aldığım ödülün üzerinde ‘Çocuklar Gülsün Diye’ yazması bile beni ayrı mutlu etti.” Abdullah Gül’ün eşi Hayrünnisa Gül’le de sohbet etme fırsatı bulduğunu ve çocuklar hakkında konuştuklarını ifade eden Ergen, “First Lady ikizleri sordu. Ben de kendisine çocuklarla geçirdiğim zamanı anlattım. Çok sıcak bir sohbetti” dedi. Ergen, 29 Ekim’de anaokulu açılışı için Sinop’ta olacağını, vakti olursa Çankaya Köşkü’ndeki resepsiyona katılmaya çalışacağını da belirtti.

Gülben Ergen, Mardin’de Cumhurbaşkanı Gül’ün elinden ödül aldı.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.