Top-ads

Kavga büyüyor!

By | Leave a Comment
Erman Toroğlu Arda Turan ve Galatasaray'a, "Pazar günü tüm Türkiye kimin ne olduğunu görecek" dedi.

Toroğlu, Arda Turan'ın "Biri çıkıp ‘Seks yüzünden olmuştur” diyor. Biri şerefsizlik yapıyor, diğeri alıp o şerefsizliği gazetesine manşet olarak koyuyor. Bir de utanmadan benim kız arkadaşımla fotoğrafımı koymuşlar. Bir şerefsizliktir gidiyor" sözleri üzerine "Pazar akşamı tüm Türkiye kimin ne olduğunu görecek, ben şimdi herkesin eteğindeki taşı dökmesini bekliyorum" dedi.

Toroğlu, kısaca şunları yazdı; 

“Arda Turan’ın ve Galatasaray Spor Kulübü’nün açıklamalarını hepiniz okudunuz. Bu konuşmayı ben televizyon ekranından yaptım. Onun için de yanıtını televizyon kanalında vereceğim. Ama şunu açık ve net bir şekilde ifade etmeliyim. Ben ne söylediğimi biliyorum. Lütfen pazar akşamını bekleyin. Çünkü o akşam, tüm Türkiye, kimin ne olduğunu görecek.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.