Top-ads

Kim bu Mustafa?

By | Leave a Comment
İşte 23 yaşındaki stoperin hikayesi...

Trabzonspor hem maçı hem de Mustafa Yumlu’yu kazandı. Peki Mustafa kim? 

Şenol Güneş’in “Senden faydalanacağım” diyerek sezon başı kampına götürdüğü altyapıdan tek futbolcu. İşte 23 yaşındaki stoperin hikayesi:
Aslında genç futbolcuya yakın arkadaşlarının taktığı “Gel-git Mustafa” ismi birçok şeyi özetliyor. 25 Eylül 1987’de Trabzon’da doğan Mustafa, Bordo-Mavili takımın altyapısında yetiştikten sonra serbest bırakılır. Futbolu çok seven genç oyuncu bu kez Trabzon İdman Ocağı’nın kapısını çalar ve Türkiye A Gençler Şampiyonluğu yaşar. Performansını fark eden Arsinspor, Mustafa’yı transfer eder ama genç stoper, Trabzonspor altyapısında yaşadığı sondan kurtulamaz. Arsinspor yetersiz gördüğü Mustafa’yı Değirmenderespor’a kiralık olarak gönderir.

Burada başarılı bir sezon geçiren Mustafa 2007-08 sezonunda Bordo-Mavili ekibi çalıştıran Ziya Doğan tarafından hazırlık kampına çağrılmasına rağmen yine yetersiz görülür ve Arsinspor’a geri döner. 2007-2008 sezonunda Arsinspor formasıyla oynadığı 33 maçta 4 gol atar ve 10 Haziran 2008’de Trabzonspor kendisiyle sözleşme imzalar.

GÜNEŞ’E CESARETİN ÖDÜLÜ
Ancak Gel-git Mustafa’nın kaderi yine değişmez ve hazırlık kampının ardandan pilot takım Karadenizspor’un yolunu tutar. Genç futbolcunun bu gel-gitleri Şenol Güneş’le sona erer. Güneş, önce A takıma çağırıp sonra kampa götürdüğü ve Mustafa’ya kimsenin kolay kolay cesaret edemediği bir dönemde güvenini göstermek için Beşiktaş maçının kadrosuna alır. Esame listesi açıklanana kadar kimse buna inanmak istemez. Ve mutlu son... Beşiktaş maçına onbirde sahaya çıkan Mustafa oyunda kaldığı sürede defanstaki görevini hatasız yaptı ve 51. dakikada da attığı golle maçın kader adamı oldu.

‘FORMAM KIZ ARKADAŞIMA'
Mustafa maç sonu duygularını anlattı: İlk kez formayı giydim ve ilk maçımda gol attım. Bir haftadır bu maçı düşünüyorum. ‘Forvetleri ne yapıyor’ diye Beşiktaş maçlarını izledim. Yani Beşiktaş’la yatıp Beşiktaş’la kalktım. Golümün güzel olduğunu düşünüyorum ve seyircimize armağan ediyorum. İlk formamı ise kız arkadaşıma vereceğim. Sakatlanmadım, hiç maç oynamadığım için yoruldum. Bana güvendiği için Şenol hocama çok teşekkür ediyorum.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.