Top-ads

Real Madrid beni istedi

By | Leave a Comment
Fenerbahçe'nin Brezilyalı yıldızından itiraf gibi sözler...

R.Madrid ve A.Madrid’ten teklif geldiğini açıklayan Santos, “Ancak kulübe resmi teklif gitmeyince sonuç çıkmadı” dedi.

"İSPANYA VEYA İTALYA’YI İSTERİM"
Andre Santos’tan ilginç açıklamalar.. Brezilya’nın esportes.r7.com isimli internet sitesine konuşan yıldız futbolcu, “Real Madrid ve Atletico Madrid’den bana teklif geldi ancak kulübe resmi bir teklif gitmediğinden sonuçlanmadı. Şu an benim için en önemli şey milli takım. İspanya ve İtalya’da oynamak isterim” dedi.

SANTOS'UN AÇIKLAMALARINDAN DİĞER SATIR BAŞLARI ŞÖYLE:
- Dunga’nın beni Dünya Kupası’na götürmemesini kendi tercihi olarak görüyorum. Burada özel hayatımla ilgili yazılan yalan haberlerden ötürü değil.
- Basın bizim özel hayatımıza çok fazla saygı göstermiyor. Biz futbolcuyuz, makine değiliz. Hepimizin özel hayatları var. Ancak bunu Türkiye’de yaşayabilmek çok kolay değil. 24 saat sanki gözetim altındaymış gibiyiz.
- İnsanlar benim partilere katıldığım iddialarına inanmaya başladı. Yanımdaki bayana saygısızlık ettiler.
- Performansımın beklentilerin üzerine çıktığından eminim.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.