Top-ads

Şimdi de ajan polemiği

By | Leave a Comment
Sanatçı Arif Sağ ile Devlet Bakanı Faruk Çelik arasında başlayan “ajan” tartışması sürüyor

Devlet Bakanı Faruk Çelik ile sanatçı Arif Sağ arasında başlayan “ajan” tartışması sürüyor. Sağ’ın yargıya taşıdığı iddialarla ilgili olarak Çelik, “Sağ’ınmedyaya yansıyan, ‘Ben bir siyasi partinin temsilcisi olarak, ajanı olarak oraya katıldım’ yönünde bir haberin çıktığı gerçeği ortada. Asıl onun açıklığa kavuşturulması gerekiyor” değerlendirmesinde bulundu.

‘GERÇEK ORTADA’ 
Din Görevlileri Haftası açılış etkinliklerinde gazetecilerin konuyla ilgili sorularını yanıtlayan Çelik, Alevi vatandaşların talepleriyle ilgili çalışmaları büyük bir titizlik ve hassasiyetle yürüttüğünü söyledi.

Faruk Çelik, “Bu konularla ilgili ucuz, sıradan bir yaklaşımiçinde olmadım. Bu konuyla ilgili nasıl, nereden bir bilgi aldılar bilemiyorumama tamaksine, Sayın Sağ’ın medyaya yansıyan, ‘Ben bir siyasi partinin temsilcisi olarak, ajanı olarak oraya katıldım’ diye bir haberinin çıktığı gerçeği ortada. Asıl onun açıklığa kavuşturulması gerekiyor. Eğer bu amaçla toplantılara geldiyse 9 ay süren çalıştaylara yapılan haksızlıktır. Biz o siyasi partiye de şu anda Genel Başkan, o zaman Grup Başkanvekili olan Sayın Kılıçdaroğlu’nu da çalıştaylara davet ettik. Davet ettiğimiz herkese açıktı bu... Sayın Sağ’ı hedef alan bir ifademsöz konusu değil” diye konuştu.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.