Top-ads

Adada tatil yaparız sanmıştık

By | Leave a Comment
'Survivor’ın üç güzeli Merve,Gizem ve Basak,ıssız adadaki maceralarının öncesini ve sonrasını anlattı

Merve’nin birinciliğiyle noktalanan ‘Survivor’ın üç güzelini Cosmopolitan dergisi bir araya getirdi. Gizem Akın, Merve Oflaz ve Başak Özer, ‘Survivor’ın bilinmeyen yönlerini, yarışma biter bitmez neler yaptıklarını ve hayallerini anlattı...

*** Bu yarışmaya katılmak istemenizdeki en büyük neden neydi?
Başak Özer: İlk ‘Survivor’ı izlediğimde çok küçüktüm. Yarışmaya katılmak o zamandan beri aklımdaydı. Çocukluk hayalimdi...
Merve Oflaz: Hayatımda bir daha hiç yaşayamayacağım deneyimler edinmeyi seviyorum. O yüzden Acun Bey’den böyle bir teklif alır almaz havalara uçtum!
Gizem Akın: Erkek arkadaşım Hakan ‘Survivor’kolikti. Büyük ölçüde onun etkisiyle girdim.

*** Adaya gitmeden önce kendinizi fiziksel ve psikolojik olarak nasıl hazırladınız?
M.O.: Biz bu yarışmayı başta bir çeşit tatil olarak düşündüğümüz için bol bol bikini alışverişi yapmıştık. Tüy sorunumuz olmasın diye epilasyon ve hiç makyaj yapamayacağımız için, bari gözlerimiz ortaya çıksın diye kalıcı kirpik perması yaptırmıştık!
G.A.: Bize birkaç kıyafet değiştirmemiz için müsaade ederler diye düşündüğümüzden yanımıza bir sürü şey almıştık. Ama bir gittik ki; iki şort, iki tişört ve tek bikiniden başka bir şeye müsaade yokmuş!
B.Ö.: Acun Bey’in bize anlattığı ‘Survivor’ın koşulları çok daha rahattı...

*** Adada ne olsaydı sizin için hayat kolaylaşırdı?
B.Ö.: Annem.
M.O.: Ailemle konuşmak için bir cep telefonu. Bir de sabun!
G.A.: Ailem ve yemek...

*** Adada kaç kilo verdiniz?
B.Ö.: Sekiz kilo verip 47 oldum.
M.O: Beş kilo verdim.
G.A.: Ben de beş kilo verdim.

*** Adada kendinizi mutlu hissetmek için ne yapıyordunuz?
G.A.: Güneş bizim adanın arka sahilinden batıyordu. Oraya gidip gün batımını beklerdim. Sonradan öğrendim ki meğer erkek arkadaşım Hakan da kendi kaldığı adada aynı şeyi yaparmış.
M.O.: Ben Hindistan cevizi kırardım. Hem yararlı bir şey yapmış olmak için hem de bir şeye kızdığımda sinirimi çıkartmak için!

*** Bu yarışmadan kazandığınız en iyi şey neydi?
G.A.: İnsan tanımak açısından çok büyük bir tecrübe kazandım. İnsanların yemek yiyemediklerinde, banyo yapamadıklarında neler yapabildiğini gördüm. Bir de erkek arkadaşım Hakan’dan evlenme teklifi aldım!
M.O.: Bana bir gelecek kazandırdı. Kendime güvenim arttı. Ne kadar dirençli olduğumu öğrendim.
B.Ö.: Daha önce insanlara güvenmekten dolayı hep kaybederdim. Şimdi daha kapalıyım

*** Ada dönüşü ilk ne yediniz?
M.O.: Kokoreç.
B.Ö.: Kremalı tavuk...
G.A.: Cips, çiğ köfte, hamburger, patates...

ÇOK ÇİRKİNLEŞMİŞTİK
*** Adadan sonra aynaya ilk baktığınızda ne hissettiniz?
B.Ö.: Ben otelde kalma ödülü kazandığımda ilk kez aynayla karşı karşıya geldim. Uzun bir süre bakamadım. Tamamen yabancı bir görüntü vardı karşımda.
G.A.: İlk kez aynaya elendiğim gün baktım. Kendimi görünce ağladım, psikolojik patlama yaşadım.
M.O: Kendimi çok çirkin buldum. Yüzüm küçülünce, burnum kocaman kalmıştı.

*** Sizi tekrar ekranda görecek miyiz?
M.O.: Oyunculuk ağırlıklı teklifler geliyor. O yüzden ders almaya başladım. Ama en büyük isteğim spor spikerliği yapmak.
B.Ö.: Ben akademik kariyer yapmak istiyorum.
G.A.: İyi bir teklif olursa değerlendirebilirim.

MERVE OFLAZ

“SENİN GİBİ BİR KARIM OLSA”
*** Ada dönüşü çevrenizden aldığınız en şaşırtıcı ya da en tuhaf yorum neydi?
Merve gibi karım olsun, 500 milyar borcum olsun’ gibi yorumlar yapılmıştı.
*** Hayallerinizdeki ilk randevu nasıl olmalı?
Değişik ve sportif şeyler yapmayı çok severim. Sahilde bisiklete binebiliriz, paten kayabiliriz. Akşam da eğlenmeye gidebiliriz.
*** Güzellik sırrınız var mı?
Özel bir sırrım yok ama buzlukta bekletilmiş kaşıklarla göz altlarımı dinlendiririm.

GİZEM AKIN
"SEKSİ GÖRÜNMEK HOŞUMA GİDER"
* Yakışıklılık sözcüğünü neyle bağdaştırırsınız?
Özgüven, sahiplenme, güzel bakış ve çevresi tarafından sevilmesi...
* Sizin için önemli olduğunu düşündüğünüz bir gecede tepeden tırnağa nasıl görünmek istersiniz?
Sanırım biraz seksi olmak isterdim.
* Değiştirmeniz gereken bir alışkanlığınız var mı?
Geç kalmak!

BAŞAK ÖZER
"ÜÇÜN BEŞİN HESABINI YAPMASIN"
*** Adadayken sizi izlediğini bildiğiniz özel birisi var mıydı?
Ailem ve öğrencilerim. Onlara iyi örnek olayım, ailemi doğru temsil edeyim gibi kaygılarım vardı...
*** Etkilendiğiniz birinden bir anda soğumanıza neden olacak bir sebep söyler misiniz?
Parasal konuları fazla dile getirmesi... Üçün beşin hesabını yapması...
*** İlişki durumunuz nasıl?
Bekarım.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.