Top-ads

Ev sahipleri dikkat!

By | Leave a Comment
Maliye Bakanı takipte olduğunuzu söyledi...

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, ''Son bir yıl içerisinde ABD de AB de büyüdü, bir çok ülke büyüdü. Fakat bu ülkelere oranla Türkiye gerçekten önemli ölçekte, büyük dozda istihdam yarattı'' dedi.

Şimşek, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda, 2011 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısı'nın tümü üzerindeki görüşmeler sırasında milletvekillerinin sorularını yanıtladı.

Geçen yıl 4'den fazla gayrimenkulü olan vatandaşların listesinin çıkartılarak onlara mektup gönderilmesi talimatı verdiğini ifade eden Şimşek, ''Bu çok etkili oldu. Daha önce beyanda bulunmayan 140 bin kişi beyanda bulundu. Ben şimdi arkadaşlara, '2'den fazla olana bakın' diyorum. 'Serbest kazanç elde edenlere, avukatlara, doktorlara bakın' dedim. Ben bu konuyu çok önemsiyorum. Bu kadar denetim elemanı almanın temelinde bu yatıyor'' dedi.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.