Top-ads

Kılıçdaroğlu'ndan sert açıklama

By | Leave a Comment
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Gaziantep'te bomba yüklü otomobille gerçekleştirilen terör eylemini değerlendirirken, "Bunu yapanları insan olarak adlandırmak istemiyorum" dedi

Ramazan bayram tatilini geçirdiği Rize'nin Ayder Yaylası'nda basın toplantısı düzenleyen Kılıçdaroğlu, Gaziantep'de yaşanan olayın herkesi derinden sarstığını söyledi. CHP lideri Kılıçdaroğlu, "İnsanların birbirleri ile bayramlaştığı, kucaklaştığı, kırgınlıkları bitirdikleri bir günde böyle acı bir olayı bize yaşatanlara lanet olsun. Terörü her zaman suçladım, her zaman suçlayacağız. Kimliği ne olursa olsun, düşüncesi ne olursa olsun, insanların barış içerisinde yaşaması varken, bu kavga neden? Masum insanları öldürmek kime ne yarar sağlayabilir? Gerçekten büyük bir dram ve insanlık suçu. Bunu yapanları;insan olarak adlandırmak istemiyorum. İnsan olan böyle bir şey yapmaz" diye konuştu.

"Yetkililerden bilgi aldım"

Kılıçdaroğlu, "Sabah sayın Vali ve Büyükşehir Belediye Başkanı ile görüşerek bilgi aldım. Gaziantep bizim en güzel kentlerimizden biri. Terörün bulaşmadığı ve barındırılmadığı kentlerimizden birisi. Bütün Gazianteplilere, bütün Türkiye ve halkımıza başsağlığı dileklerimizi iletiyorum. Yakınlarına başsağlığı dileklerimi iletiyorum. Ölenlere Allah rahmet eylesin diyorum. Yaralılar ve ağır yaralılar var, onlara da acil şifalar diliyorum" dedi.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.