Top-ads

Benim üzerimden siyaset yapmayın

By | Leave a Comment
AK Partili Mustafa Elitaş’ın “Kılıçdaroğlu’nun Aysun Kayacı’dan ne farkı var

Biri manken, biri siyasi parti genel başkanı” açıklamasına Aysun Kayacı tepki gösterdi: “Benim üzerimden siyaset yapmayı bırakın!..”

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun referandumla ilgili olarak “Halkın kararına saygılıyız, ama ‘hayır’ diyenler daha eğitimli ” açıklamasına AK Parti Grup Başkan vekili Mustafa Elitaş “Kılaçdaroğlu’nun manken Aysun Kayacı’dan ne farkı var. Biri manken, biri siyasi parti genel başkanı” karşılığını verdi. Bu açıklamaya Aysun Kayacı sert tepki gösterdi:
“Herkesin aynı oy hakkına sahip olduğunu (hakkımda imalarda bulunan AK Partili beyefendinin aksine), aynı oranda konuşma hakkına ve saygınlığa sahip olduğunu düşünüyorum. Gelgelelim ben altı senedir manken değilim. Ben bugün tarih öğretmeni olma hakkına sahip, Türk, Osmanlı ve dünya tarihini bilen, halkın severek izlediği dizilerde başrol oynamış, ülkenin önde gelen TV kanallarının canlı yayınlarını emanet ettiği çalışkan, özverili, disiplinli, yardımsever, özgürlükçü, tartışmalardan uzak kalmayı tercih eden bir genç kadınım. Bir siyasi parti ile yakınlığım olmadı.”

KAYACI NE DEMİŞTİ?
Aysun Kayacı, 2008’de bir TV programında "Ben vergi veriyorum niye vergisini vermeyen dağdaki çobanla benim oyum eşit mesela. Niye? O benim kadar duyarlı, benim kadar sorumluluk sahibi bir şekilde yaklaşıyor mu?" diye konuşmuş ve tartışmaya neden olmuştu.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.