Top-ads

Keşke türbanlı broşür olsaydı

By | Leave a Comment
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Keşke referandum broşürlerimizden birinin kapağında CHP bildirisi dağıtan türbanlı bir arkadaşımızın fotoğrafı olsaydı” dedi.

Kılıçdaroğlu türban konusundaki bu “keşkesini” önceki gün yapılan CHP Parti Meclisi toplantısında açıkladı. Toplantıda Kılıçdaroğlu, Oya Araslı ile Necla Arat’ın “Türban konusunda partimizin geçmişten gelen politikasında değişiklik mi var” sorusu üzerine şu açıklamayı yaptı: “Bazı yerlerde laikliği tamamen din dışı gören kesimler var. Onlar bunu neden böyle görüyor diye düşünmeliyiz ve onları da kucaklamak, kazanmak zorundayız. Ben türban diyorum. Türban takana da saygı duyuyorum. Bu kızlarımızın üniversiteye gitmesini, okumasını istiyorum. Başbakan bunu politika malzemesi yapıyor, sorun ortada oldukça da böyle sürdürecek. Benim bu konudaki görüşüm açık.”

Akademik yılı açtılar

KKTC Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu ve CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Üniversitesi’nin 2010-2011 akademik yılı açılışı nedeniyle Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Farabi Salonu’nda düzenlenen törene katıldı. Kılıçdaroğlu’nu tören bitiminde rektör Prof. Dr. Cemal Taluğ uğurladı.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 Comments:

Gelişmemiz için yorumlarınız bize yön gösterecek. Teşekkür ederiz.